جمع خودمانی بچه های طرح ولایت

بسیج دانشجویی استان یزد

جمع خودمانی بچه های طرح ولایت

بسیج دانشجویی استان یزد

موشن گرافیک صداقت آمریکایی 1 و 2

یک طرح ولایتی | يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر
دانلود مستند صداقت آمریکایی قسمت اول و دوم +فیلم
خانه طراحان انقلاب اسلامی منتشر کرد؛

دانلود مستند صداقت آمریکایی قسمت اول و دوم +فیلم

سازمان رسانه‌ای اوج در واکنش به اظهارات اخیر باراک اوباما، با ارائه مجموعه گرافیک متحرکِ تحلیلی به بررسی مواضع دولت آمریکا و اهداف مذاکره های صورت گرفته پرداخته است.
 
به گزارش فرهنگ نیوز، باراک اوباما در سخنرانی جدید خود مدعی تاثیر گذاری تحریم های یک جانبه آمریکا بر روی مواضع جمهوری اسلامی شد. این سخنرانی واکنش های بسیاری را در رسانه ها در پی داشت. 
از جمله سازمان رسانه‌ای اوج در واکنش به اظهارات باراک اوباما، با ارائه مجموعه گرافیک متحرکِ تحلیلی به بررسی مواضع دولت آمریکا و اهداف مذاکره های صورت گرفته پرداخته است.
 
 
در این موشن گرافیک که با نام صداقت آمریکایی در حال انتشار است، تصاویری آرشیوی و اسنادی است که نشان می‌دهد مذاکره آمریکا با ایران به‌دلیل قدرت امروزی جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین‌المللی است. طبق این اسناد که بخش قابل توجهی از آن اظهارات مستقیم مقامات دولت آمریکا در رسانه‌ها است، دلیل علاقه آنان برای مذاکره با ایران تغییر رویکرد سیاست خارجی ایران بر اثر تحریم‌های یک‌جانبه عنوان شده است، سیاست خارجی‌ای که پاسخی جدی به اظهارات ناشیانه سردمداران آمریکایی برشمرده شده است، این سخنی که مقامات آمریکایی بارها خود به آن اذعان داشته‌اند.
 
 
سازمان رسانه‌ای اوج پس از انتشار این موشن‌گرافیک اعلام کرده است که چنانچه سردمداران ایالات متحده آمریکا، به تهدیدات پوچ و پوشالی خود ادامه دهند، موج جدیدی از آثار و محصولات متنوع هنری با مضامین ضدآمریکایی به‌زودی در کشورهای اسلامی و رسانه‌های جهانی منتشر خواهد شد.
 
 
این خط جدیدی از مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکاست. ملت ایران سال‌ها با ادبیات سیاسی در برابر او ایستادگی کرده بودند اما امروز راند دوم ایستادگی ایران اسلامی در برابر دولت آمریکا رنگ و بوی هنر و رسانه گرفته است. این مقاومت در ترازی جهانی علیه آمریکا و متحدانش در حال شکل‌گیری و فراگیری است.
 
چندی پیش انتشار پوسترهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» در سطح شهرهای ایران به خبر برتر رسانه‌های دنیا تبدیل شد که ماهیت واقعی مذاکره آمریکا با ملت ایران را مورد هدف قرار داده بود.
پس از اعلام ادعای قرار داشتن گزینه نظامی روی میز علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی مقامات آمریکایی، سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود که سال‌هاست ایران اسلامی انتظار چنین نبرد سرنوشت‌سازی را می‌کشد.
دانلود مستند صداقت آمریکایی قسمت اول

گرافیک متحرک صداقت آمریکایی 1

تناقض های  رفتاری دولتمردان آمریکا در قبال گفتارشان، آن چنان واضح است که، بی اعتمادی به این دولت فریب کار نیازی به تبیین ندارد. لیکن لازم است هر از گاهی حافظه ی تاریخیمان را مرور کنیم تا در تصمیم گیری ها دچار اشتباه نشویم. آنچه در زیر ملاحظه می کنید مروری اجمالی بر روابط ایران و امریکا در صده های اخیر است.
 

دانلود مستند صداقت آمریکایی قسمت دوم
گرافیک متحرک صداقت آمریکایی 2
در این مدت که بحث مذاکرات آمریکائیها با جمهوری اسلامی ایران داغ شده است هر روز شاهد نشان دادن چنگ و دندان پوک و پوشالی آمریکا با ادبیات مضحک "همه گزینه ها روی میز است" هستیم.
 
در این میان آنچه در مقابل این سیاه بازی آمریکائیها ممکن است مورد غفلت قرار گیرد این است که:"اگر شما اینقدر به قدرت چنگ و دندان خود مطمئنید پس چرا با جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر کشور های منطقه با منطق تجاوزکارانه و وحشیانه ی خود برخورد نمی کنید و این همه سال،خود و همپیمانانتان را به زحمت انداخته اید. و اکنون همچون شغال پیری که توان ایستادن در مقابل ساده ترین بحرانهای داخلی خود را هم ندارد،تلاش مذبوحانه ای برای سرپا نشان دادن خود می کنید.
 
آنچه در گرافیک موشن صداقت آمریکایی2 می بینید سعی دارد با بیانی هنری،دقیق و با تکیه به مستندات تاریخی نشان دهد که علت این همه تلاش برای مذاکره؛ قدرت انقلاب اسلامی ایران است نه چیز دیگری...
 
 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی